Högskoleprovet 2010

Då var det avklarat. Blev inte mycket sömn innan. somnade vid 0100 o av nån oförlarig anledning vaknade jag vid 0500 och kunde inte somna om. Var verkligen inte nervös så det hade inte med det att göra. ingen aning... men men... upp i ottan helt enkelt. var på plats 820 som man skulle. det är ju sjukt mycket dötid i väntan. Inte bara rasterna utan även i klassrummet när man ibland (oftast) blir klar innan tiden är slut. då är det bara att sitta snällt kvar tills tiden gått ut o provledaren samlat in alla papper. Inget/ingen får lämna salen under provtid. Men eftersom jag gjort det två gångerna tidigare så visste jag ju hur segt det skulle bli... kl 1610 var iaf alla block/delprov avklarade o jag cyklade hem. Med bara fyra timmars sömn orkar man inte med nattjobb (o kravall) så det fick bli sängen. Vaknade av en hemsk dröm vid 18. Helt perfekt egentligen, bortsett från drömmen då. känner mig skapligt pigg. Har kollat in de rätta svaren på studera.nu och är ganska nöjd. Kommer troligtvis ligga runt samma resultat jag fick första gången jag skrev, vilket var mitt bästa resultat. Men det var sista chansen att använda det i år så det blir ju bra om jag får typ samma, eller förhoppningsvis snäppet högre ;) jaja, det officiella resultatet kommer om 4 veckor. Bara att vänta o se. Nu ska jag ta o käka lite mat.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback