Måndag

Idag har varit en måndag som alla andra... tröttsam... Fast jag ahr fått lite tips och idéer idag faktiskt. Thomas var på besök så han gav mig lite idéer och lite att tänka på. Känns bra att ha nån som vill ens bästa. Han vill ju faktiskt att det ska funka på restaurangen och att jag ska göra ett bra jobb. Så feedback är ju något jag behöver.

Satt o snacka massor med Moa och Amanda efter stjärtmötet ;) (assmöte). fick väl fram lite synpunkter och så som vi kanske borde jobba med... o sen var vi väl ganska sega efter hela dan så det blev en del skitnsack med. Men det är så skönt att kunna ha den relationen på jobbet. Jag vill inte vara den där jobbiga personen som säger till vad alla ska göra och bara klagar. Jag vill vara en hjälpsam själ som vill allas bästa... hur nu det ska gå till.

Annars har jag väl bara kännt mig trött idag. Sov ju ändå 6,5 timma men jag är ändå trött... sån där jobbig huvudvärk jag brukar få som bara går över av mörker eller att sova. Men jag kan ju inte sova förrän jag vet hur det gick i CSI...

Imorgon ska jag på ljusparty hos Anna. Ska bli skoj. Kanske hittar lite julklappar och så. Kanske nåt till farmor och mormor iaf. Och något till mig själv såklart =) Kanske hittar nåt bra till D's mamma också. Har inte riktigt börjat fundera över julklappar än. Ska ju åka på kryssning med familjen istället för att köpa massa julklappar så där räcker det ju med nåt litet till alla. Men har ingen aning om vad jag ska köpa till älsklingen.... vi ahr ju redan allt... efter 7 jular så finns det inte många idéer kvar...

Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback