Fjortistid!

Idag har jag tränat med Anna. Känns så bra efteråt. Man har liksom åstakommit något. Är helt slut i armarna. Körde hantlar två gånger. Både med 5 och sen 6 kg. Duktiga är vi =) haha! Sebbe var där med en vän och pressade vikter. Herregud alltså. Förstår inte hur man orkar så mycket. Får se om det blir nån mer träning i veckan.

Kollade igenom min dator lite idag. Hittade en del pinsamma grejer som jag genast raderade. Massa grejer från typ högstadiet. Hittade även ett par noveller jag skrev under högstadiet. Hade ett par klara och sen massa påbörjade. Vissa hade en del bra stycken faktiskt. Blev förvånad över hur bra vissa saker lät. Sen en del annat blev nästan pinsamt att läsa för att det var så dåligt och så himla fjortis aktigt! Kan faktiskt erkänna att jag var en fjortis jag också en gång i tiden. hemskt! Men så var det. Lätt att erkänns så här efteråt men då jag var det var det en omöjlighet! Men jag var väl en gansla lugn sådan iaf. Inte som vissa andra... smygröka på skolgården och börja supa vid 13-14 års ålder.... Jag avr en duktig flicka =) hihi... Skämt åsido så var det ganska kul att läsa det jag skrivit. Hade en period då jag skrev väldigt mycket dikter och noveller. Ganska sorgliga sådana... mörka. Ville väl vara lite mystisk o så.... kanske var därför jag blev svarthårig till slut. Den mörka stilen tog över... hehe... och jag trivs så! Men lite mer färg har det faktiskt blivit på senare år. Kan ju inte vara fast i mörkret för alltid. Måste ju variera lite ;)



Gabriella

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback