mim födelsedag

oj oj oj, vad fort tiden går. Inte kan det vi vara idag jag fyller? o speciellt inte att jag fyller 27? Herregud var tar åren vägen? Fort går det o på sanningsant fyller jag 27 år idag. Var inte länge sen jag tänkte att: snart är jag halvvägs till 50. Nu är jag ju snart halvvägs till 60 istället. oj oj. Men vad gör väl det? Man blir visare med åren samt att jag nu är på väg mot ett mål. Känns riktigt bra!



Har haft en fin födelsedag. Blev klar med mitt skolarbete igår så var skönt att jag slapp sitta med det idag. Blev lite fix på dagen, sen tacomiddag med sambon o nu ikväll kom lite gäster på fika. Tack igen för de fina presenterna!

Fick ingen present av D idag. Trodde först han struntat i det men sen kom det fram att den var lite försenad. Ska bli spännande o se vad det kan vara.


Körde på enkel tårta idag. Kladdkaka med hallonmousse. Blev riktigt gott faktiskt. Rekommenderas.

Imorrn drar skolan igång igen. Sista dagarna innan termin 4 och mattekursen drar igång. Måste erkänna att jag faktiskt ser fram emot den :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback