Prylar o pyssel

Är verkligen inne i en bakperiod. Gjorde brownies tidigare i veckan o idag gjorde jag egen musli. Inte så mycket bakande där kanske men ändå. Får se hur det smakar imorrn.



Igår var jag på stan o beställde min nya telefon. Så nästa vecka slipper jag förhoppningsvis denna jag sitter med just nu. Jag är ju lite pryltokig o när jag ska köpa ny teknik måste det ju va det senaste. Eller iaf det bästa ;) haha... Ja inte är det gratis men det brukar bli bra i längden. Men det är ändå svårt, iaf med mobiler, att vänja sig vid det nya. Man är så inkörd med ett system o helt plötsligt är det lite annorlunda. Men man vänjer sig ju snabbt ändå. Har beställt ett ljusrosa skal också så fin kommer den bli!

Sen blev det en sväng inne på panduro också. Har tänkt att jag ska göra en nyckelhängare så behövde lite inspiration. Fick med nya katalogen hem o god va fina grejer det finns! Vill ju ha det mesta. Skulle vilja ha ett helt hobbyrum med massa pysselsaker så man bara kunde sätta igång när man hade lust. Finns lite till jag måste fixa iaf innan jag kan fixa min nyckelhängare. Behöver en träbit o lite färg o annat smått innan jag kan sätta igång. Men har en bild i huvet på hur det ska se ut. Bara vänta o se om resultatet blir lika fint.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback