Fixad blogg och annat okänt

Då var desginen som den ska iväg. Fick hjälp av snälla Robin med vad felet var. Hade smugit sig in en </div> för mycket i ett inlägg. Men nu är det fixat iaf.
 
I övrigt händer det väl inte så mycket. Vi har redovisning i skolan på fredag. Ett grupparbete om skirv och läsinlärningsmetoder. Alla grupper har varsin metod som ska redovisas. Annars hade jag mina fina på besök i lördags. Vi åt pizza o vit kladdkaka (på beställning av Marie) och snacka om övernaturligheter. Jag vet inte om jag riktigt tror på sånt men jag är helt klart öppen för det och visst finns det väl nånting där ute men det är läskigt med spöken och sånt där. Veronika hade en grej man kunde göra för att se vad man kommer få f
 
ör kön på sina framtida (fungerar även på de man redan fått) barn. Man höll en ring i ett hårstrå över en annans handled. Började ringen röra sig i en ring är det en flicka och pendlar den fram och tillbaka är det en kille. Och visst började den allt pendla och snurra. Riktigt spännande. Veronika hade testat förut och visst visade den samma sak nu när Jennie höll ringen över hennes handled. Helt sjukt!! Jag fick testa på Marie och jag gjorde verkligen ingenting men ringen började sakta röra sig ändå... och den stannade av sig själv när den var klar. Lite öppen får man nog vara ändå. Nu är det då bara vänta och se om könen stämmer när det väl är dags. Spännande spännande!
 
I söndags var jag iväg en sväng med Anna i Svartåfors och fotade. Riktigt vackert väder så det blev en del bra bilder! Återkommer med fler vid ett annat tillfälle.
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback