Fredagsmys o julpynt

Vfun är slut för denna gång. Blev ett stort kramkalas när vi sa hej då. Får hoppas jag blir placerad på samma skola i vår, så man får hälsa på dem igen. Har hur som helst lärt mig väldigt mycket o har trivts väldigt bra, så det känns ganska tråkigt att inte åka tillbaka på måndag. Men samtidigt är det skönt att fortsätta med pluggandet så jag blir klar nån gång! o så träffa mina fina vänner också som jag inte träffat på flera veckor.

Igår var jag hos Emma. Hon fyllde förra veckan i jag tyckte hon skulle få bli lite firad. Blev bjuden på mat o jag hade med mig morotskaka till efterrätt. En riktigt trevlig kväll blev det.

Idag var det dags att ta fram julsakerna. Gick väl inte lika smärtfritt som vanligt kanske. Med ny lägenhet måste man ju bestämma på nytt vart allt ska va, o eftersom lägenheten är mindre välja bort lite också. Men känner mig nöjd med resultatet. förutom att jag inte hittar vår ljusslinga som ska va på balkongen... nånstans på vinden ska den va men var? trodde jag lagt alla julsaker lättillgängligt när vi flytta men tydligen missa jag den påsen... skulle inte förvåna mig om den låg längst in på vinden. Då får vi väl aldrig fram den. Jaja, får göra ett försök imorrn med ficklampa o se om vi hittar den. Så här ser det ut inne iaf:




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback