gårdagen

Igår var en bra dag, till en början iaf. Fick lägenheten besiktigad inför flytten. Hon hade inga anmärkningar. Lägenheten är tydligen inte omtapetserad sen 90-talet av hyresvärden så katternas klösmärken spelade ingen roll. Det gillas! Sen fick vi massa samtal gjorda angående el o hemförsäkring o så gjorde jag min adressändring. Så nu är vi redo... Eller ok, har massa kvar att packa, men allt administrativt är klart. Nice! Det som var mindre nice var att någon (en katt) bitit sönder min laddare till min laptop... Ledsen i ögat! Så då måste man fixa det också... Sjukt dyra var de men hittade en billigt på ebay så det kommer väl om några veckor. Tur att jag inte använder den så mycket nu över sommaren... Men ändå. Onödig kostnad.

Sen det bästa med gårdagen var väl ändå att få tentaresultatet vilket gav mig VG på sista kursen! Skönt! Så nu kan man koppla av på riktigt! Eller, måste erkänna att jag längtar tillbaka lite ändå...




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback