Svensk sommar när den är som bäst

Idag har jag njutit av värmen! Var på stan vid lunch, njöt visserligen inte så mycket då mer än av att det var få människor i butikerna. Haha! Sen blev jag upphämtad hemma av Anna så begav vi oss ut till Nederlösa för att bada. Härligt värre! Blev inte så mycket bad docka. Var sjukt kallt i vattnet. Fick en rejäl chock när jag gick ner i vattnet från bryggan. Som om vattnet gjorde att jag inte fick luft. Så det var snabbt upp igen o lägga sig i solen. Inte dumt det heller. Ligga o snacka strunt med sin bästa vän.



Nu ikväll blev det soppa till middag. O efter soppa måste man ju ha efterrätt. Vi fick så god chocolate meringue pie när vi var hos min syster sist så jag testade att göra en sån. Blev riktigt gott!





Nu är det väl dags att sova snart. Imorrn är det tvättstuga o fortsatt klädrensning sin gäller.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback