Rensning

Då har stotrensningen börjat. Rensade skor tidigare i veckan. Blev två pappkassar som ska bort, antingen om nån vill ha, annars skänks de bort. Glas har jag rensat tidigare, blir säkert ännu mer när jag börjar packa. Finns två pappkassar där med... O igår var det krukornas tur. Sjukt hur mycket krukor jag har! Men man har fått på födelsedagar o jular... Behöver inga mer krukor så länge jag lever tror jag. Rensade bort en hel del. Den under bilden är det som ska bort... Men som ni ser är det massor kvar ändå...



Idag o imorrn är det kläder som ska rensas. Jag rensade ju ordentligt förra året, blev ju tre säckar då, men finns nog nåt mer ändå. O D lär ha en hel del som ska bort. Han rensade sist vi flyttade. Bara sätta igång helt enkelt.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback