ojojojojoj

Ahhh! Vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Vill packa det, o det, o det o sen det där också.... Gärna allt på en gång o gärna samtidigt som vi lastar av lite i nya lägenheten o samtidigt slänga allt skräp på tippen.... Som ni märker snurrar det i knoppen. Vill få allt gjort på en gång. Skulle väl inte säga att vi låg dåligt till med packandet, men det är fortfarande en del kvar o hela tisdagen försvinner för mig då jag jobbar hela dan.
Imorrn ska ni iaf försöka ge oss på vinden. Allt ska ner... Vet inte var det ska få plats men även den måste ju rensas. Blir väl ännu en sopsäckar misstänker jag.... Hittills har vi slängt tre stora med bara skräp, en fjärde är på gång. Sen har vi två säckar med kläder som ska skänkas bort.... Helt skumt vad man samlar på sig skit alltså! Är ju bara fyra år sen vi flytta sist men tydligen samlar man på hög... Ska bli så sjukt skönt att vakna upp på fredag då alla grejer är på plats. Då är det bara det roliga kvar. Få ordning på allt o packa upp kartongerna. Måste säga att jag längtar.





Här är mitt kaos just min kartonger o skräp om vartannat... Haha. Gäller att få med rätt grejer när vi flyttar ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback