helt slut

Då var allt på plats i nya lägenheten. Allt är ju inte uppackat än då men det är på gång. Lär ta sin tid tills allt är klart eftersom vi har lite annat att göra också. Jag jobbar idag, imorrn o sen ons-fre. O så ska vi städa gamla lägenheten mån-tis. Sen får jag andas lite o ta allt i min takt. Kan ju säga att det känns att man burit kartonger o möbler i flera dar. Var ju förkyld innan, o det har ju inte direkt blivit bättre, o nu också träningsvärk i typ varenda muskel. Men men om en vecka då kan jag få vila mig o hoppas förkylningen ger med sig. Träningsvärken släpper väl till imorrn.
Måste iaf säga att det känns skönt att allt är på plats. I ett stort tack till de son hjälpte till att bära. Hur skulle det annars gått?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback