Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Hade en riktigt trevlig kväll igår. De hade dekorerat lokalen i sann 90tals anda. Affischer på väggarna, kassettband på borden o godispåsar med Banana skids o salta s. Fick god smörgåstårta o sen blev det presentöppning. Massa fina paket gjorde 30åringen glad. Vissa mer påhittiga än andra.



Sen blev det musikquiz med gamla låtar, filmmusik o tvserier. O vilka vann? Mitt lag såklart :) efter lite omräkningar av andra platsens svar. Sen blev det tårta o efter det fortsatte festen i Annas lägenhet. En riktigt lyckas kväll med trevligt folk!



Anna var väldigt nöjd över mina tårtor o presenten. Har nog aldrig fått så mycket fina komplimanger över något jag gjort :) själv ser man bara felen... Haha, jag är min egen hårdaste kritiker. Perfekt ska det va! Men så länge Anna blev nöjd är jag nöjd! O måste säga att den smakade bra med ;)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Tack än en gång!!! De var fantastiska!!!

2013-01-30 | 21:56:33
Bloggadress: http://tharedhead.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback