Min lilla tjockis

Har varit ganska hängig de senaste dagarna. Ont i nacken, ont i huvet, snuvig och orkeslös. Men nu är det på bättringsvägen. Nackvärken släppte igår. Min egna teori är att jag började sova med en kudde istället för två häromnatten. Man ska tydligen sova lågt om man har ont i nacken o det verkar ju hjälpa! Bara vänja sig vid det också... Annars har jag försökt plugga i veckan o suttit en del i skolan med vännerna o försökt komma igång med vårat grupparbete. Religionsdelen är avslutat o nu börjar vi med samhällskunksap som jag tycker är så tråkigt. Skulle verkligen vilja vara intresserad då jag trots allt har en del starka åsikter om saker och ting men det är bara så tråkigt! O väldigt rörigt... bara pressa in informationen så man klarar av att skriva hemtentan om några veckor. 
 
Måste bara visa en bild av Tuva. Jag kom ut i hallen en kväll förra veckan när jag skulle gå o lägga mig och ser Tuva sittandes (!) i ett hörn. Var tvungen att ta en bild! Min lilla tjockis!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback