måndag igen då

Helgen gick för fort. Men kul hade vi! I lördags var jag hos Anna o Bo o tittade på Melodifestivalen. Riktigt trevligt. Sen gick det väl inte som jag ville men vad gör väl det? Röstar man inte ska man väl inte klaga heller egentligen. Min favorit var Anton Ewald. Tyckte det var bra. Efter mellon kom D också så spelade vi spel allihopa tills klockan var runt 02. Alltid lika kul med våra spelkvällar!

Igår var vi i Motala för att spana in brorsons o hans flickväns lägenhet. Riktigt fin! Där kommer de trivas! Tänk om det fanns såna lägenheter för samma pris här...

Idag var tanken att det skulle plugga. Visst lite har jag läst o gjort men har helt plötsligt blev det mycket roligare att städa... Tog tag i kontoret som jag tänkt göra sen innan jul o nu är det äntligen gjort. Blev en hel kartong med skräp som ska iväg o slängas. Lika bra att passa på när inte sambon är hemma faktiskt. Så vet han inte riktigt vad man slänger ;) känns iaf skönt att man äntligen kan se mattan där inne o man behöver inte känna sig inträngd. Haha! Låter nog värre än vad det var faktiskt.




Sen plockade jag om lite i köksskåpen också. Köpte ju nya tallrikar i fredags o det gamla ska slängas. Känns skönt med lite nytt o helt.

Kommentarer
Erika Cao säger:

SV: Tack så mycket!!! Ska kika på deras hemsida efter lampan!

2013-02-20 | 13:50:04
Bloggadress: http://erikacao.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback