Du försvann så fort förbi...

Helgen gick fort förbi. Blev jobb i lördags o efter det tog jag äntligen tag i att bygga ihop skänken vi köpte i början av januari. Det tog sin lilla tid. O kan säga att jag kände mig riktigt gammal efteråt... Stel som en pinne o ont i ryggen. Inte optimalt att sitta på huk o skruva :/ men det gick över efter lite sömn iaf. I söndags var det skolstarten som gällde. Två gudstjänst besök fick det bli. O inte visste jag att man kunde ha så kul i kyrkan. Haha! Var väl kanske inte själva besöken son var roliga utan mer sällskapet ;) känns skönt att man hittat så härliga människor i skolan! Idag har jag försökt mig på att plugga lite. Men är inne i nån trötthetsperiod så så fort jag läser blir jag jättetrött. Kan läsa ett par sidor sen åker ögonen ihop. Helmysko. Tog en paus för att inte somna o åkte till Ikano. Skulle lämna tillbaka en sak o passade även på att köpa en klocka o tavelhylla. De sålde alla smycken för 20kr på Ur&penn så blev visst inte bara en klocka...
 
Sä idag blev det klart i vardagsrummet med då, eller skänken iaf. Ska plocka om lite i de andra hyllorna med men det är ju ingen brådska. Kan tas lite då o då. Blev väldigt nöjd faktiskt. Det enda negativa måse va att Våfflan nu hoppar från skänken upp på bokhyllorna... så det får hållas avskalat där uppe. Klart hon ska ha bästa spejar plats ;)
 
 
Nu ska jag försöka läsa lite igen innan det är dags att sova. Laters, baby ;)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Snyggt det blev babe!!
Älskar tavlan

2013-02-07 | 21:39:12
Bloggadress: http://tharedhead.blogg.se
Erika Cao säger:

Vart kommer den fina lampan ifrån?

2013-02-20 | 08:59:07
Bloggadress: http://erikacao.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback