Fredagsmys

Ja, glömskan kommer med åren sägs det ju. Jag o D åkte till Ikea idag för att köpa ny lampa och nya tallrikar. Blev även varsin köttbullelunch :) efter det skjutsade jag D till jobbet o sen åkte jag vidare hem. Tog påsen med allt porslin o gick in i trappuppgången. Sen började jag gräva i väskan efter nycklarna... Som självklart låg kvar i skolväskan inlåst i lägenheten. Var bara packa ut grekerna i bilen igen o köra ner till stan så D kunde komma med sina nycklar. Inte mitt bästa moment men men. Jag bjuder på det.

Väl hemma så fick det bli lite bakning som jag överraskade D med som efterrätt. Semlecupcakes. Blev riktigt goda :)



Imorrn ska vi hem till Anna o Bozze för lite mellomys o spelkväll. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback