Vinterljus

Igår blev det en mysig första advent. Brorsan o hans tjej var här o det blev en tur på arbetsmarknaden i Gamla Linköping. Sen hem till oss för att äta mat o efterrätt.Idag blev det ett kärt återseende med mina fina vänner i skolan. O nu ikväll blev det en promenad med Anna. Vi gick årets vinterljus son bjöd på både ljud o ljus. Har ju ärligt talat inte gått tidigare år så det bar faktiskt första gången jag gick hela. Tror nog det får bli en tur varje år, var riktigt mysigt!Måste bara berömma mig själv lite också. Vid en installation, "ljusets hemlighet", skulle man försöka lista ut Vilks figurer som följde sig. O jag lyckades direkt. Blev väldigt lätt när man såg de på håll, svårare när man stod nära. Kan ni gissa vilka figurerna är?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback