Skolan igen då

Kändes lite konstigt att cykla till skolan igen efter dryga två veckor borta. Men det gick bra. Fick peppande kommentarer från min kära nollegrupp. Kändes inte riktigt hundra men det gick bra. Fick till mig all info om vfun (verksamhets förlagd utbildning) o hämtade även ut förra kursens examinationsuppgift. Fick G vilket känns riktigt bra! Speciellt med tanke på hur jag mådde när jag skrev det sista. Men tillbaka till vfun. Ska till en förskoleklass här i stan, nära mamma o pappa :) Skönt att slippa pendla till annan ort. Ska bli riktigt spännande!

Var väldigt trött när jag kom hem, vet inte om det är medicinen som spökar eller om det är väldigt lång återhämtningstid på detta. Har fått en telefontid med läkaren nästa vecka så då kanske man får lite mer svar. Ska skriva ner lite frågor tänkte jag. Är som ett litet barn igen som sover middag. Men det behövs om jag ska orka med lite. Vi var iväg o handla lite ikväll med, passa på att åka sent eftersom det ödmjukhet mindre folk då. Gick skapligt. Har ringt jobbet o sagt att jag inte kan jobba i helgen. Har inte riktigt den orken att vara allert o trevlig. Tar det innan egen takt.

Imorrn ska jag iaf träffa Emma en stund. Var så sjukt länge sen! Ska bli kul. Inte så ansträngande att sitta i en soffa o prata lite lugnt :) sen blir det väl vila resten av helgen. Försöka läsa lite kurslitteratur också. Har ju inte ens tagit ur boken ur plasten... Det löser sig. Nu lite avkoppling innan sängen.


Jag o fina Veronica på maskeraden under nolle-p


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback