Säger bara mums!

Har varit ganska trött idag. Har kollat ikapp lite serier. Nya Grey's bland annat. Snyft säger jag bara. Orkade med att färga håret också. Testade en ny nyans i samma märke son jag brukar ha. Typ samma färg. Men det blev bra iaf. Skönt att hela håret är samma färg istället för en tråkig utväxt.

Till kvällen blev det god mat o lite tv med D. Tittade på svts Fridlyst. Riktigt bra programidé tycker jag! Sen fick jag lite tid för mig själv. O då fick det bli en snyftfilm. The Lucky One. Fin film. Ganska förutsägbar o inte så snyftig som jag förväntat mig. Säger bara The Notebook om vi ska prata filmer baserade på Sparks böcker (Annas favorit, o den är sjukt fin!) Men jag är inte den som klagar. Fick ju det ögongodis jag ville ha. Haha! Zac Efron har blivit riktigt snygg på senare år! Mums!




Kommentarer
Tha Redhead säger:

Visst är den söt, men egentligen så är den bara det, söt alltså :-) Blev inte besviken rent ut sagt när jag såg den, men hade förväntat mig en massa tårar o ännu mera inlevelse i kärleksdramat.

Men Zac är inte fuuul direkt ;-)
Men ingenting slår The Notebook, vansinnigt fin!
Ska vi ha tjejmyskväll snart, titta på The Notebook och P.S I love you ?

Puss

2012-10-01 | 00:48:07
Bloggadress: http://tharedhead.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback