Mina små

Är ganska tråkigt att bara gå hemma egentligen. Men vill inte göra för mycket för fort så huvudvärken kommer tillbaka. Nån dag ska jag berätta var som hänt. När jag vet lite mer själv.

Just nu ser dagarna väldigt lugna ut. D är sjukskriven till fredag för långvarig förkylning så är inte ensam här hemma. Idag kom lön o Csn. Verkligen inga stora summor just nu men beställde hem lite till katterna som vi pratat om hur länge som helst. Hittade en billig sida på nätet. Så om en vecka (förhoppningsvis) kommer ett klösträd o en trimmer på posten.

Imorgon är det ögonläkaren som gäller. Hoppas på positiva besked. Ser ju bra nu iaf. På torsdag ska jag försöka orka till skolan. Måste iaf gå på vfu-infon så man har koll på vilken skola man ska till. Har ju praktik redan första terminen :)

Ska nu ta o fortsätta min lugna kväll med lite serier innan det är dags att sova.




Kommentarer
Tha Redhead säger:

Fint att du är tillbaka på banan igen :-)

Tycker själv att det är ganska kul att blogga igen..:-D

Lycka till hos ögondoktorn :-D
Puss

2012-09-25 | 21:35:56
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se
Tha Redhead säger:

ja det var inte meningen att den gamla bloggadressen skulle stå ju :-D

2012-09-25 | 21:37:05
Bloggadress: http://tharedhead.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback