Härlig start på helgen

Kom hem från Emma för en stund sen. D var snäll o hämta mig :) Trodde faktiskt att jag skulle va tröttare när jag kom hem än vad jag är. Det ser jag som ett bra tecken!

Blev lite mys med fika o snacks o mycket prat. O traktorfilmer på youtube såklart. Ja, det var väl mest Elis som ville titta men men. Haft det riktigt trevligt iaf. Nu följer en lugn helg o tanken är väl att jag ska försöka läsa lite kurslitteratur också. Har en uppgift som ska in på fredag så kan ju vara bra o ha nåt hum om vad det hela handlar om. Men det löser sig! Har fina klasskompisar som erbjuder mig hjälp vilket känns jätteskönt! De är hur goa som helst!


Ett litet charmtroll


Alla skulle samlas på Emma


Jag hade med mig lite fika







Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback