Girls och god söndagsmiddag

Tittade klart på första säsongen av serien Girls. Gillar den verkligen. Handlar om ett gäng unga kvinnor i New York men är inte alls som alla andra ungdomsserier som ger en så glammig bild av livet, utan mer jordnära. Eller ok, lite överdriven o grov ibland kanske men det är det som gör humorn! Kan verkligen rekommendera serien!




Har försökt plugga lite idag också. Gick sådär. Verkar vara en väldigt intressant kurs iaf. Som jag missat knappa två veckor av. Blev väldigt trött av att läsa så somnade visst istället... När jag väl vakna var det dags att fixa mat. Idag blev det nötstek med potatis o sås. Kokta morötter o smörstekta kantareller. Hur gott låter inte det? En riktig söndagsmiddag!

Nu tittar jag på Partaj. Imorrn ska jag träffa Veronica för lite plugg. Får hoppas jag orkar läsa mer då. Är inte kul när man inte har nån ork längre :(

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh det lät sjukt gott!!!

Hmm, spännande serie, kanske ska ta o kika in den :-)

2012-10-01 | 00:44:39
Bloggadress: http://tharedhead.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback