Brist på plugganda - då kör vi film istället

Har inte pluggat något alls i helgen. Blev jobb både igår o idag så har inte orkat. Dessutom var vi bjudna på kalas idag, o vem tackar nej till tårta ;)

Har blivit lite film i helgen däremot. Såg Ice Age 4, höll samma klass som förra filmen. Madagaskar 3, blev väldigt besviken på den faktiskt. Har även hunnit med Dark Shadows med Johnny Depp. Han är ju lite av vår "husgud" här hemma, haha! Han o Tim Burton brukar ju ha bra samarbeten o så var även detta. En något överdriven skräckkomedi. Men den var spännande o mörk. Sen såg vi också Show White and the huntsman. Visst förstod man hur det skulle sluta, vilken twist det skulle bli men jag tyckte filmen var riktigt bra. Spännande! En mörk snövitsaga utan en massa kärlekstrams. Bra effekter o sen måste jag säga att jag blev positivt överraskad av Kristen Stewert i slutet av filmen. Hon visade mer känslor o ansiktsuttryck än hon gjort i någon film tidigare. Visserligen bara under ca 15min av filmen men ändå ;)




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback