Blev visst inte mycket plugg idag

Tanken var att jag skulle plugga lite på förmiddagen men sov lite för länge som vanligt. Hann iaf hämta mitt paket från Nordic Feel. Måste säga att de väljer ju inte riktigt kartong efter storlek ok grejer... Eller så har de bara en storlek. Förväntade mig nästan nåt extra när kartongen var så stor :P Miljötänk?
Sen blev det en tur till Malin som jag inte träffat på väldigt länge! Riktigt kul att prata lite om livet! Hon håller på att utbilda sig till nagelterapeut så kom därifrån med fina långa naglar! För och efter bild.Är ju inte så van vid långa naglar så tar väl ett par dar att vänja sig. Men fina är de o det lär bli fler gånger ;)
nu ska jag försöka mig på lite plugg ändå. Imorrn blir det en heldag plugg hos Jennie. Inga ursäkter!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback