min fredag

Har tänkt länge att jag ska beställa ny foundation från Beauty bay (mycket billigare därifrån än att köpa i Sverige) o så fick jag mail idag att de hade 20% bara idag! Vilken tur har inte jag ;) haha, passade på att köpa liten annat från bare minerals som börjar tryta här hemma. Man får ju passa på! På bara foundationen sparade jag 200kr mot att köpa här hemma. Gratis frakt är det också. Tar ca 14 dagar att få hem det men vad gör väl det.

Annars har jag idag varit en sväng hos Malin. Hon ville ha nån att öva akrylnaglar på o det är väl klart man ställer upp :) sen var planen att plugga men sinnad istället... Bara jag inte håller på att bli sjuk! Har verkligen inte tid med det... Jaja, se om man hittar nåt på tv denna fredagskväll.




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback