Vad tiden går, o så skriver jag bara det här...

Var väldigt länge sen sist. Inspirationen tryter. Har säkert hänt massor sen sist... Men det viktigaste är ju min nya dator HAha! Tekniknörd som jag är så ska det vara det senaste. En tunn o stilren Ultrabook på 11,6tum. Låter ingenting o har lång batteritid. Blir perfet att ha med till skolan. Är kanske lite för grunda tangenter men det är ju en vanesak. Kommer gå galant att skriva snabbt på så småningom. D köpte sig ny dator också förra veckan, o jag fick hans gamla stationära, så nu har vi fullt med datorer här hemma... Jag tänkte däremot sälja min gamla notebook. En HP Pavilion dv6 på 15,6tum om någon är intresserad? =) Behöver ju inte två bärbara OCH en stationär, känns lite överflödigt.


Kommentarer
Gaymasen säger:

Sköj med ny dator! Jag ska köpa mig en ny laptop jag också, fast blir nog en macbook. :))



Och det låter bra! Jag hade kombinerat de två saker jag älskar mest, eller tre, umgås med familjen UTOMLANDS (alltså ta med alla på en resa) och äta massor med gott. Då hade jag dött lycklig. ^^

2012-07-09 | 13:13:35
Bloggadress: http://gaymasen.se
Emma säger:

Jag skulle kunna vara intresserad

2012-07-09 | 22:17:23
Bloggadress: http://happymother.blogg,se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback