Säger hejdå till gyllene bågen

Då var allt påskrivet o klart! Har en del blandade känslor men det kommer bli bra altihop! Skrev på min uppsägan igår. Så nu blir det inget mera hamburgerstekande! Har pratat om det väldigt länge o nu blev det av. Istället blir det ju som sagt studier och på helgerna ska jag sälja sängar på KungSängen =) Ska bli väldigt spännande. Blev mycket nytt för min del på en gång men jag tog chansen när jag fick den!

Fick hem lite material från LiU idag. Lite info om första dagen och om Nolle-P. Känns sjukt spännande och samtidigt jätteläskigt! Men jag hoppas det ska gå bra.

Var inne på Csn nu också för att kolla lite. Det jobbiga där kommer bli att jag troligtvis kommer jobba för mycket så måste räkna lite på det där... man ska tydligen inte jobba heltid innan studier :P Det löser sig nog det där. Är hursomhelst sjukt glad och spänd för nya utmaningar i höst!!

Kommentarer
Mikael säger:

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-21 | 11:47:28
Bloggadress: http://forum.modekampanj.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback