Gott nytt 2012

2011s sista vecka gick otrloligt fort... o jag hade otroligt mycket att göra. Jobbat sen i tisdags o efter det hälsa på farmor, mormor, fika med vänner, umgås med sambon o så nyår igår. Gårdagen började med jobb, men de tvar sjukt lugnt, (för vem käkar donkenmat på nyårsafton?) så jag fick gå en timme tidigare. Skönt det! Så hem o duscha o fixa mig för att sedan bege mig till Nylins där D redan befann sig. De hade ätit trerätters tidigare på kvällen. Hursomhelst blev det en riktigt trevlig kväll/natt. Var inte hemma förrän 03. Lyckat med andra ord.

Denna dag har det varit desta mer att göra på jobbet.... självklart ska alla äta på donken på nyårsdagen... Är sjukt trött i kroppen just nu. Är inte van att jobba 6 långa dagar i rad... ca60timmars jobb på en vecka är ju helt okej liksom... trött blir man.

Lite Twister enligt värdinnans önskemål. Vissa har det ju lättare än andra.

 


Gott Nytt År!!


Kommentarer
Tha Redhead säger:

Så snygga vi är då:-)

Kul att ni kom babe!!!

2012-01-04 | 00:00:22
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback