25årsdagen

Då var den över, eller om 5min är min dag slut. Då var man 25år nu då. Halvvägs till 50, men hela livet framför mig! Har haft lite att stå i de senaste dagarna med att förbereda mat o tårta o så köpte vi nya bokhyllor mitt i allt också =) Lite ordning o reda är ju aldrig fel.

Idag har vi fixat o donat inför att gästerna skulle komma vid 16. Då blev det mat, sen paketöppning o efter det tårta o lite snacks. Är väldigt nöjd med dagen. Både mat och tårta uppskattades o både D med familj o min kära familj hade tänkt lika med presenten. Så får se om det går att byta mot något annat.


dukningen

Pastasallad buffé och tårtan

Tack för alla fina presenter!

Mamma, pappa, syrran o farmor hade trixat till det med ledtrådar om vad jag skulle få. Kan ni gissa?



Borde väl säga att på skivan med datumet spelas den här låten:

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Min gissning är att du ska få träffa vargar ;-)

Kolmården kanske?

Fiffigt sätt med ledtrådar o allt:-D

2012-01-08 | 17:44:47
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback