Snart är det dags

Ojoj vad fort tiden går. Snart är det julafton. Bara 5 dagar kvar. Men allt känns bra. Det mesta är klart. Sista julklapparna kommer på posten imorrn o resten är planerat att fixa i dagarna. Jag har en plan så att säga. Idag var sista dagen i skolan för året. Helt sjukt att det redan gått en termin! Så nu är det jullov som gäller. Eller har väl lite att läsa in jag ska klara tentan som vi har i januari sen då förstås. Men ska ta iaf en veckas pluggpaus. Blir ordentliga tag igen efter nyår!Ikväll hade jag i Anna lite julmys med eggnog, lussekatter, godis o paket. Skulle egentligen inte köpa nåt till varann men vad gör man inte för sin bästa vän i juletid. Det bästa var att vi tänkt ganska lika. Anna fick mysiga tofflor/sockar av mig o jag fick långa sockar + lite annat smått o gott av henne. En riktig mysjul helt enkelt!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback