Mellandagsrea

Idag blev det lite butiker besökta. Såg igår att Rusta sålde promenadband för 995. Prissänkt från 2495 så jag slog till direkt!




Var inne en sväng på Mediamarkt med så D kunde köpa ett spel till sin ps vita han fick av mig i julklapp. Nöjdare kille får man leta efter... Sen blev det en sväng till Jysk med för att beställa en skänk jag tittat på i över ett år. Nu var den nedsatt med 600 så då slog vi till. Den ska komma om 1-2 veckor. Så minst en bokhylla i v-rummet ska bort. Brorsan kanske ska ha den. De ska flytta till större så möbler är ju alltid trevligt att fylla ut med ;)


Blev även ett besök hos Ds farmor. Fick höra lite om vilka bus hon o hennes syskon gjorde när de var unga! Ska åka på ytterligare besök imorrn o lördag om vi är välkomna hos våra kära mor- o farföräldrar :) om tiden passar alltså. Nu blir det troligen nån film innan läggdags, eller så får jag väl fortsätta läsa min bok som jag började med igår...


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback