helgen

Hade en riktigt trevlig spelkväll hos Anna o B i fredags. Var inte hemma,förrän strax efter 02. Avverkade ett antal olika spel, bla testade vi deras nyköpta Ullaredsspelet. Mycket underhållande!





Igår gick det bli lite bakning. Bröd o pepparkakor. Hade tänkt lite julgodis med men det hanns inte med.



Idag blev det en sväng på Gamla Linköpings Julmarknad. Köpte brända mandlar för första gången i mitt liv. Var gott faktiskt :) Nu försöker jag finns lite pluggro... Men den infinner sig inte riktigt. Det är så mycket annat jag vill hinna med innan jul... Men plugga måste jag, kommer bli en del plugg de lediga dagarna över jul o nyår också om allt ska hinnas med till tentan... Full fart bara! Nae, nu är det väl snart dags att sätta igång med köttbullarna! Mat ska man ju ändå ha, då kan man lika gärna passa på att göra dessa till det egna julbordet ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback