Bäbismys och glitter

Igår fick jag äntligen träffa min lilla systerson! Så liten o söt. Vr såklart väldigt kul att träffa syrran med sambo också! De bor ju en bit bort så blir ju inte alltför ofta, får försöka bli lite oftare nu ändå. Vill ju vara en bra moster ;)
 
Bäbismys
 
Idag var det kursintroduktion till sista kursen för terminen. Tiden går så fort! Har redan gått en termin i skolan... bara 5 veckor kvar...
Efter den föreläsningen blev det lite julklappshandling... eller blev mest till mig själv ;) Hittade en jacka som är vind och vattentät! Har ju pratat om det ett tag nu. Kändes bra när jag kom fram till kassan också o hon sa ett billigare pris än det som stod på prislappen. Nice! Tjänade 400kr där. Säger man inte nej till! Sen hittade jag äntligen det glittriga guldlaket jag ville ha! Tänk er det med ett julrött lak under. Fint!
 
 
 

Kommentarer
Micke säger:

Nej du tjänade inte 400 kr där, du sparade 400 kr. Stor skillnad!

2012-12-10 | 23:43:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback