Kolmården

Just nu sitter vi i Askersund i en husvagn o lyssnar till regnet som smattrar på taket. Då får man ta till lite nödlösningar för att roa sig.

I fredags var jag, D, Emma o Elis på Kolmården. Var riktigt trevligt och vi fick de flesta djur, även fast de var något trötta i värmen. Tänkte bjuda er på lite bilder fran djurparken.



Vågade åka den nya linbanan över safariparken. Var ganska läskigt om jag ska vara ärlig. Är ju lite höjdrädd så 24m upp i luften som högst är ju inte att leka med. Spana in bilden på lejonen också. Gillar hur lika de är våra kissar hemma. Ja inte storleksmässigt då kanske men Våfflan ligger ofta o sover på rygg med bena i luften som lejonet gör på bilden. Ser ganska mysigt ut. Fick äve se mina favoriter surikaterna och så fick jag faktiskt en bra bild på vargarna. Eftersom jag inte fick klappa dem så fick jag ändå se dem på ganska nära håll.

Nu hoppas jag att det slutar regna snart ör vi hade tänkt grilla... kanske var en dum idé...

Kommentarer
Gaymasen säger:

Åh mysigt! Och delfiner, myyys!



Och ja jag måste se Magic Mike snart. Haha. Channing Tatum är så sjukt snygg. :D

2012-08-08 | 14:21:35
Bloggadress: http://gaymasen.se
Laura säger:

Åh hade också velat åka till Kolmården i sommar. Tyvärr så kom aldrig den tiden :P

Fina bilder har du lyckats få iaf.

2012-09-04 | 17:47:07
Bloggadress: http://mywaytoahealtylife.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback