Lite påsk i efterskott

Hade en mysig påskhelg med nära o kära. På skärtorsdagen var Carro hemma på besök så då blev det middag med fantastic four hos Sofie o på det utgång. En trevlig kväll. På påskafton var vi hos mor o far. Blev äggmålning, god mat o spel. På påskdagen var vi hos Ds föräldrar o blev bjudna på god mat. Kan man få en bättre helg?

Blev lite påskbak också. Hade med mig minicupcakes påskafton o vanliga på påskdagen. Med påsktema såklart =)



D hade en lite rolig överraskning till mig på påskaftonsmorgonen. Han hade gömt mitt ägg =) Fick gå lite skattjakt innan jag hittade det. Precis som när man var liten!


Kommentarer
Gaymasen säger:

Haha kul! Skattjakt. Minnen... ^^



Och ja många säger att böckerna är skitbra så får kanske läsa dem då. :D

2012-04-20 | 16:20:36
Bloggadress: http://gaymasen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback