Seriestädat

Idag har jag gjort en hel del nytta faktiskt. Har städat hela lägenheten (förutom arbetsrummet som D får städa). Dammat o torkat alla hyllor, torkat av alla skåp i köket, alla dörrar. Dammsugat. Det enda jag inte gjort är o moppa golvet. Får ta det i helgen. Orkade inte riktigt allt idag. Känner mig lite småsjuk igen. Vaknade med världens halsont. Känns alldeles svullen :(

Har tittat på lite serier idag med. Såg första avsnittet av Vampire Diaries säsong 3. Vill se mer nu!! Men måste ju vänta en vecka :( Men sjukt spännande är det iaf. O en liten tår sista minutrarna. En bra säsongspremiär. Började även titta på Glee. Sofie o Carro har länge pratat om att det är så bra o nu är det då min tur att fastna. Har bara sett två avsnitt men jag kommer se alla. Jag lovar!

Har även ätit lite gott ikväll. La upp maten på tallrikarna för en gång skull. Blev ju finare så. T.o.m. D tyckte det var fint o ville ta kort =) Då känns det värt att man gjort sig till lite.

Ser det gott ut? Det var iaf gott.

bakad potatis med min egna kycklingröra o grönsaker


Kommentarer
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔ säger:

fin header :)

2011-09-17 | 20:11:24
Bloggadress: http://jummivonminji.webblogg.se/
♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔ säger:

SV: så lite så haft en bra morgon :D

2011-09-18 | 12:32:21
Bloggadress: http://jummivonminji.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback