Ljus varde här!

Var visst ett par dar sen sist. Måndagen var jag hemma, bytte bort min tid på jobbet så jag fick sova ut vilket jag verkligen behövde! Mådde inte alls bra :( men det blev bättre till igår. Plockade lite här hemma eftersom jag skulle ha Ljusparty. Kan ju va trevligt om det itne ligger grejer överallt. Emma kom hit runt 1730 o fick lite mat sen efter att vi plockat fram grejerna dök Sofie upp o sen kom de andra också. Vi var inte så många men vi hade väldigt trevligt. Eftersom det egentligen bara var folk från jobbet blev det mycket jobbsnack men så är det ibland. Man behöver ventilera lite. Blev iaf lite väldoftande ljus o sånt köpt. Tjejerna begav sig hemåt runt 22 o då avslutade jag kvällen med lite Glee. Har bara ett par avsnitt kvar av första säsongen nu. Det är så löjligt bra!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback