Brist på inspiration tydligen

Oj vad tråkig jag varit senaste dagarna. I måndags fick vi följa med Ds pappa på Hockey. De har företagsbiljetter o det var ingen som ville gå så då fick vi följa med. Var en bra match som LHC vann med 5-2 mot AIK. Igår sov jag mest ärligt talat. O idag har jag faktiskt varit duktig. Har tagit tag i mitt liv så att säga. Eller tagit första steget iaf. Sen har jag varit på Harrys också. De har tydligen en Musikquiztävling på onsdagar. Var riktigt kul så det får vi göra fler gånger. Vi vann ju inte denna gång då men det kostar inget att delta o man får ju umgås med sina vänner.

Imorrn är det jobb igen. Tors-lör 14-00 o 12-22 på söndag. Fullt upp helt enkelt. Imorrn komemr nåra snubbar hit o ska fixa ventilationen eller nåt. o på fredag ska jag till tandläkaren. KUL! eller inte. Nu har ni lite koll på mig framöver iaf. Återkommer om jag har nåt roligare att skriva.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback