Man märker att man börjar bli äldre när...

man inte orkar lika mycket utan sömn. Firade Sofie igår o hade samtidigt lite välkommen hem för Carro som var o hälsade på i Linkan. En riktigt trevlig kväll med trerättersmiddag o trevligt sällskap! Var inte hemma förrän 01 o somnade en timme senare ungefär... Det är ju det bästa när klockan ringer vid 05 sen... Har bara min själv att skylla. Sällan jag varit så trött på jobbet som jag var imorse. Linnéa däremot (som är ett par år yngre) gick ut på krogen då jag gick hem o sov typ en timme. Hon var pigg o glad vid 06. Inte lika pigg vid 15 när vi skulle hem men vem är det i vanliga fall ändå? Nae, det här med festande o jobb dan efter är nåt man får lämna åt de unga. Har ju insett att det bara är tre månader kvar sen är jag jämngammal med Anna. För visst var det 25 du fyllde nästa år igen :P Ska hur som haver lägga mig ganska snart. Imorrn börjar jag inte förrän 9.45 men sömnen behöver jag verkligen. Först: dricka upp min smoothie =)


bild från igår

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback