Lyxig lördag!

Var en riktig lyxdag igår! Började med att vi sov lite för länge. Så istället för frukost blev det lite brunch med amerikanska pannkakor med lönnsirap, hallon o vit chokladsås o även nybakade scones. Hur smaskigt som helst! Efter det begav vi oss till Ikano för att köpa present till Ds kusinbarn som fyller 10år idag. Jag köpte mig även en spetstop som jag såg i torsdags när jag o Emma var på stan. Såg även att de hade 20% rabatt på Scorett så jag köpte de där lite för dyra skorna jag tittat på. Är de inte fina?



Sen var det dags för middag hos Anna o sedan spakväll. Blev en massa dricka, mycket skratt o mycket snack. Precis som det ska vara!! Ni får inte så mycket bilder från denna kväll då de flesta är lite för lättklädda :P Men ett par är ju ok att visa iaf.


1. Jag i min goda chokladmask
2. Sofie började ömsa skinn.... (eller var det kanske en mask?)
3. Fina brudar
4. Shotglasen var slut på Harry's så vi fick shota ur vinglas. Lyx!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Ja det är inte fy skam med shots ur vinglas ;-)

2011-10-25 | 16:32:01
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback