Grattis mamma!

Har varit en riktigt skön helg. I fredags hade vi lite filmkväll här hemma. Skönt att bara ha en kväll o kunna koppla av med varann. Igår fyllde mamma år så då var jag där o firade henne. Alltid lika trevligt att träffa släkt o familj =)

Idag har vi varit iväg en lite sväng för att fixa lite. Katterna har haft ner en av våra lampor i golvet så den gått sönder så vi kollade lite på vad som fanns. Hittade en fin på IKEA men de var slut :/ men de skulle tydligen komma in med kampanjpris den 31/10 så vi väntar nog till dess! Förlängde också mitt mobilabonnemang hos 3 o fick då en ny telefon. Eller de hade inte den hemma så den kommer på posten senare. En Samsung Galaxy Z fick det bli (härmar pappa o brorsan). Har även flyttat om bokhyllorna i vardagsrummet så de står mot en o samma vägg. Blev riktigt bra faktiskt. Men vilka tunga åbäken alltså! Stabila förstås. Nä nu ska jag fixa lite mat till oss här hemma o sen ska jag iväg till Sofie senare o mysa lite =)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback