Vilken härlig dag!

Blev en riktigt lyxig start på dagen med massage på HälsoGalleriet. Så avslappanad som jag kände mig efteråt var sjukt länge sen jag kände mig. Inga spänningar alls i några muskler. Så skönt. Nu däremot är jag helt öm i ryggen, men det går ju över. Är inte så van vid att nån knådar mina muskelknutar så hårt ;)

Efter massagen blev det en tur på stan. Spanade in lite möjliga julklappar. Blev iaf ett par köpta o så blev det visst lite till mig med...


En snygg kavaj (älskar fodret! Fanns en klänning i det mönstret också som jag mer än gärna vill ha...)
En tröja, ett linne och fleecefodrade leggings


hade lite planer för kvällen men känner mig lite mör i kroppen så det blev soffläge istället. Har iaf tvättat lite men resten får vi ta på onsdag efter jobbet för imorrn är det jobb 11-19 som gäller.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Fejnfejna grejer babe, gillar kavajen muchos!!

2011-11-30 | 23:08:07
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback