Syndat igen

Måste sluta med det här med shopping. Borde vara förbjudet för mig att surfa in på typ H&M o Gina o hitta en massa fint jag bara måste ha! Men nu är det redan försent. Såg H&Ms bikinireklam på tv o blev fast direkt 49kr delen är ju rena rama fyndet!! Men självklart hittar man ju en himla massa annat också som man vill ha. Men tog iaf bort två grejer jag lagt till i kundkorgen innan jag tryckte på köp. Så det är ju alltid något. Men jag ska ta tag i den där garderoben o rensa. Lämna bort det jag inte vill ha o kanske rent ut av sälja sånt jag knappt använt. Är ju tydligen något många gör så det får nog bli nåt sånt. Lite cash till de nya kläderna är ju aldrig fel.

Här är en del av det jag beställt, ett linne, en till klänning o strumpor tillkommer. Billiga fina sommarkläder!!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback