Nätat o klart!

Hade en trevlig dag igår hos Jenny. fika o tårta är ju aldrig fel :P sen blev det grillning o film här hemma. Iron Man 2. Första filmen var ju bra. Men den här var lite för löjlig. Föll mig inte riktigt i smaken. Idag har vi städat här hemma. Äntligen är det rensat i arbetsrummet. Det mesta är iordning iaf. D har sitt skrivbord kvar att fixa men han hade inte tid idag då han har besök här hemma. Då fick ju jag lite egentid med balkongen iaf. Åkte iväg o köpte lite nya blommor. O nu sitter äntligen kattnätet uppe! D satte dit fästanordningen igår när vi grilla o jag satte upp nätet idag. Det var lite fle klippt men jag fick ihop det ganska bra tycker jag. Är ett väldigt tunt nät så man kan fortfarande sitta där o sola utan att se ut som en bit kassler efteråt ;)

Batterierna i kameran är urladdade så ni får inga bilder på balkongen idag. Får ta några imorrn istället.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback