Filmfredag

Blev en liten filmkväll idag (en tidig sådan då jag börjar 6 imorrn) Först såg vi Sanctum. Tycker verklighetsbaserade filmer är bra men de får en samtidigt att må lite dåligt. Detta har hänt någon. Någon har varit med om detta! O att vara instängd i ett grottsystem delvis under vatten är väl inte det roligaste? Sorlig film men spännande rakt igenom. Se den om du inte redan sett den. Jag fatta ganska tidigt hur det skulle sluta o jag hade tyvärr rätt.

Efter det livade vi upp stämningen lite med Year One. Jack Black i sitt esse. Sjukt rolig o löjlig film. Vill du ha dig ett gott skratt så se den. Den driver en del med bibelhistorier o utvecklingen går väldigt fort ;)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen o läsa vidare i Harry Potter. bara 250sidor kvar o allt är nytt. Spännande! Gonatt med er!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback