Mikrofonkåt!

Hade verkligen inga planer för dagen, mer än assmötet kl 1430-1630. Innan blev det lite läsning (såklart) o efter det blev det mat, lax o potatis. Mums! Sen ringde Sofie o fråga om jag skulle med o träna så ett steppass fick det bli!! Mitt första. Var verkligen jättekul och hur jobbigt som helst. de där armrörelserna var överkurs för mig för det mesta, fick hålla reda på fötterna så jag inte trampa fel på brädan :P det får bli fler gånger helt enkelt. Var länge sen jag var så svettig. Men nu är jag nyduschat o kopplar av en stund framför CSI NY.

Anledningen till rubriken är att det var finallåten på passet. Sluttampen när vi kämpade som mest. Sjukt peppande tempo i låten måste jag säga. Jag gillart!

September - Mikrofonkåt


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback