Frukostmys och pakethämtning

Blev en riktigt mysig morgon med en massa gott på bordet. Har inte varit så mätt på länge. Scones, pannkakor, amerikanska pannkakor, hembakat bröd o smoothies. Riktigt mumsigt!! Var knappt hungrig när jag fick rast vid 14 o fick nästan tvinga i mig det sista i matlådan. Det ligger verkligen något i att frukosten är den viktigaste måltiden. Var knappt hungrig när jag kom hem heller. Ska nog göra sån här frukost oftare ;)


framdukat o bara att hugga in!

efter jobbet hämta jag ut mitt paket från H&M. Hade typ glömt vad jag beställt mer än skorna men bra blev det iaf =) Skorna är verkligen superfina!



Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åh så smaskigt det såg ut!!!!



FY FAN vad snygga skorna var!!!

2011-03-12 | 12:52:49
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
the redhead 2 säger:

det var riktigt, riktigt trevligt! :D men jag blev alldeles för mätt :S

2011-03-14 | 20:06:46


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback