En kärleksförklaring

Älskar verkligen mina små kissepluttar här hemma! Jag vet att jag sagt det förr men det finns inget mysigare än att komma hem och de står alla tre och väntar innaför dörren. Eller när man sitter i soffan och Tuva kommer och hoppar upp i famnen och vill mysa, eller när Våfflan skriker om nätterna för att hon vill vara hos oss (har sovrumsdörren stängd om nätterna) eller när de väl får vara hos oss och hon ligger o sover vid min kudde o när de kraffsar på dörren när de hör att vi är vakna... de är verkligen sällskapssjuka alla tre. Världens mysigaste. Gillar också att de har sina speciella ställen de sover på. Tuva sover alltid på ryggstödet vid divanen i soffan, ryggkudden är formad efter henne. Tessi ligger gärna längst ner på divanen eller i soffan där jag vanligtvis sitter. Våfflan däremot ligger gärna var som helst egentligen, gärna på rygg. Dörrmattan är också en bra plats... ja. De är speciella mina små änglar. men jag gillar dem ändå =)


Kommentarer
alexandra säger:

Så söta (:

2011-03-20 | 13:10:26
Bloggadress: http://aleekz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback