Pretty Little Liars

I brist på annat började jag kolla på serien Pretty Little Liars. Den hade premiär på tv3 i söndags tror jag men är redan inne på säsong 2 i USA. Har sett tre avsnitt hittills o jag tror jag kommer fortsätta kolla faktiskt. Riktigt spännande. Det roliga är ju att tjejerna i huvudrollerna ska vara 16 år men skådelspelarna är mellan 22-31. Spännande. Tjejen som spelar Maya är samma tjej som spelar Emily Bennet i Vampire Diaries o hon är då född 1979. Är det en ok ålder att ha en roll då man spelar 16? o så har vi ju Holly Marie Combs som spelar mamman till en av tjejerna... o hon är född 1973. Hmmm... spännande det där med åldrar faktiskt. Vissa ser mycket yngre ut än vad de är o andra äldre. Själv hoppas jag att jag ser ut som den ålder jag är... kanske något yngre sen ;)


En ny favorit i väntan på annat

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback